Steg ett: starta en blogg - check!

Hallihallå där!

I den här bloggen ska jag skriva om glass, eftersom jag älskar glass och folk har en tendens att underskatta dess fulla potential nuförtiden. Det finns annat där ute än GBs Big Pack med vaniljglass som inte ens innehåller vanilj!

Jag kommer att recensera glassar och ställen man kan köpa glass på. Mest runtom i Stockholm, eftersom det är där jag bor och hänger för det mesta.
Nästa vecka (v. 10) lanserar GB enligt sin hemsida vårens nya glassar, det ska bli spännande!

Tjingeling!


(förresten, supermegatack till fina jessica som har gjort den glassiga headern!)

Kommentarer
Postat av: Jessica

VÄRLDENS BÄSTA BLOGG.

Glassigt.

2012-03-03 @ 17:56:36
URL: http://litesocker.blogg.se/
Postat av: Efraimsdotter

Om du någon gång kommer till Söderköping så har de en GLASSRESTAURANG (ja! Den finns på riktigt!) med så många olika glassar att man blir smått lycklig bara av att läsa menyn!

2012-03-07 @ 19:48:48
URL: http://efraimsdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0